Pages

Friday, June 27, 2014

Svemirski program


-Dakle sada je sve definitivno.
Obećala sam sebi da ako ikada pronađem ovu pesmu na Netu da će to biti znak od Boga da se spremim i krenem sa prvom ekipom u kolonizaciju Marsa.
I vidiš, evo je. I to zahvaljujući jednom Kinezu, zamisli.

-Dobro to mi je jasno, odgovara Mili. -Samo me interesuje jedna jedina stvar. Znam da ćeš teško da me izblamiraš u tom prvom teretnom brodu, samo mi još uvek nije jasno kako to nameravaš i da izvedeš.

-Šta kako? Zamisli tu scenu, prva ekipa kolonizatora, sve redom Zemljani očajnici skupljeni s konca i konopca... i ja sedim međ njima. I ono kao ide zvanično saopštenje preko razglasa, svi vezani, maske sa kiseonikom, meri se brzina, podešava ugao, i tek jedna tamo odpozadi ima da smakne masku i da počne...





...tako će se znati ko je prvi srpski astronaut.











4 comments:

  1. wtf?
    ništa (je) ne razumem (ima slika nema ton)...ali lepa (k'o) slika :)

    ReplyDelete
  2. Kako ne razumeš? Pa zar do sada i okolne ptice nisu naučile da nameravam da budem prvi srpski astronaut?
    I to taman kad uletim u klimakterijum, pošto je tada idealno vreme...
    Pobogu Šerpice?!
    ;)

    ReplyDelete
  3. Msm, pesmačicu ne razumem ič. A pesma, vidi se, iz grupe onih upitnih Ko smo(s), Šta smo(s)...U tebe nisam sumLJala, nikad :), samo ti ...(u)leti i zimi...i leti
    :)

    ReplyDelete
  4. Ništa se ne sekiraj, i ne sumljaj. Napredno sam i ja dete i uvešću socijalističko samoupravljenje i na te planete.
    Časna pionirska.
    (a zakletva se ne zaboravlja)

    ReplyDelete