Pages

Monday, November 10, 2014

Kama malo sutra


Priča mi kako je uvođenje novina blagotvorno po pitanju seksualnosti u Vatsjajaninoj Kama sutri.
Prođe mi za trenutak kroz glavu tačno mesto gde držim tu knjigu i kako se godinama zevzečim da ću je dati svojoj deci da je podele po pola i obrišu se otpozadi, ali... biće da sam previše okrutna.
Mada me i dalje maksimalno nerviraju ljudi koji sebi daju za pravo da pričaju ili pišu o tome, a da narečenu knjigu otvorili nisu.

Ali on nastavlja:
-Uzvišeni seks po Kama sutri podrazumeva: Artu - majstorstvo prosperiteta i materjalnih dobara radi individualnog i bračnog opstanka, Kamu - vladanje erotskom naukom radi uživanja i produžetka vrste, Darmu - majstorstvo vrline i pravednosti, a zarad evolucije i Mokšu - oslobođenje, koje je više o milosti (aerodinamika) nego Karma (gravitacija). 

-I ti si sve to našao u Kama sutri?, pitam ga iznenađeno.
-Aha.
Baš to aerodinamika i gravitacija?
-Aha.
-Ok. Meni se sviđa onaj deo za Artu.
-Da, ali to je ujedno i početni i najteži put.
-Naravno da jeste, zato i počinje da mi se sviđa.





No comments:

Post a Comment