Pages

Sunday, June 6, 2010

Brzopotezni

Poslala mi je fotografije Šaste.
Jednog malog izvora u skrovitom delu planine.

Rekla je da misli da je to idealno mesto za mene, da čak možemo da držimo i neke obuke i predavanja.
A ja sam ponovo pomislila na Kolorado Springs.
I otišla da se priključim ekipi čistača u zgradi i oko zgrade.

I onda sasvim slučajno, između struganja oglasa sa stakla, alkohola, domestosa i cifova skinula sam rukavice i javila se na poziv sa nepoznatog broja.

Big G

Rtanj

Istraživanje podzemnih prostorija
Razvlačenje radarskog sistema
Merenja
Istraživačka stanica
Ujutru Či Gong
Uveče tango
Noću zvezde

Dani mira i posvećenosti

Snovi o trećoj planini - Kailaš
o tantričkom dorjeu
o strukturi
o prenosu energije
o potencijalima unutar vakuuma


Photobucket


Brz si Bhairava
Kako si zadivljuće, očaravajuće brz



No comments:

Post a Comment