Pages

Monday, June 14, 2010

Tranzit

Sanjala sam san, noć između 11. i 12.

Ponovo ljubičasto-crna stvar
i na kraju dobijam lingam.

Moj je,
moja snaga.

Na karti pomračenje, siderički u Biku, Mesec egzaltiran.
Tranzitni Pluton egzaktno u opoziciji na natalni Saturn.

Čudno osećanje, nekako nedefinisano.


Sinoć sam joj u polu-šali tamo u japanskom restoranu rekla da sam ja ipak plutonska žena i da iza mene obično idu gromovi, ali sad nešto ne rade.

Pola sata kasnije osmeh se zaledio na mom licu.
Nadala sam se da su i oni na vreme stigli kući.

Mili kaže da to ide iz troposfere u dodiru masa različitih temperatura.
Ja kažem - razlika potencijala.

Obe smo u pravu.

Par minuta kasnije procenjivala sam liniju prenosa, dok je Mili tražila najsigurnije mesto za sakrivanje.

Čudesna pojava, jednog dana gledaćeš nas kako...
Ali ona još uvek ne veruje.

No comments:

Post a Comment