Pages

Thursday, June 17, 2010

Rtanj

U pitanju je predavanje Saše Nađfejia i traje... iskreno rečeno.

Ali koliko god ljudima bio interesantan početak, ja sam se probudila tek u 20 minutu kada se začula čarobna reč "Kailaš". I to na svu sreću, jer tada je počela daleko ozbiljnija priča koja me je u 44. minutu podsetila na Potalu i priču o vodenom rezervoaru ispod nje. Negde u 80. minutu, kada bi svi normalni i prisebni ljudi pozaspali ili se diskretno izgubili iz prostorije, ja sam procvetala gledajući ozbiljne geološke karte i rudarske trase. I tamo negde u 99. minutu fascinirao me je satelitski snimak putanje energije kroz šumu.

Ima tu brljanja, ima (pred sam kraj) nama tako poznate narcisoidnosti, ali Bože moj, takvi su ljudi. Treba se navići i na to.

Ali, na kraju, dok Nađfeji juri orgon po Rtnju, ja i dalje ne mogu da pronađem adekvatne metalne ploče za generator i čoveka koji će to ozbiljno da zavari. Sve počinje da me podseća na uređivanje časopisa "Treće oko" (i da li se štampa još uvek?). Svako ima neku ideju, svi redom su fascinirani, a niko nema strategiju, niko vezu u ministarstvu ne bi li se osnovao ozbiljan institut. Svi bi da grickaju pomalo i prosto se plaše da se organizujemo (A šta ako mi ukradeš ideju? I šta ako to nije ništa, a ja znam da jeste? ...I u tom smislu.)


Nema hasne od toga. Uvodno predavanje je održano, sada sa punim pravom očekujem dalje poteze. Ko će da plati ekipu koja će dovući onaj naš izudarani radarski sistem, da li je vojska jeftinija varijanta, treba li da na revers izvučem triaksijalnu ćeliju i ko će da mi obezbedi magarca koji će da je nosa po planini (ja definitivno neću, a i da hoću, fizički ne mogu... i plus što sam mislila na pravog magarca, onog na četiri noge, da ne bude zabune)? Koji merni sistemi i uređaji će biti primenjeni tokom obrade podataka? Ko vodi koju ekipu? A koji su domeni svake ekipe ponaosob?
I da li ja uvek treba da mislim o svemu?

I ima li i mog narcizma u poslednjem pitanju?

Elem, predavanje je snimljeno, pušteno na Vimeo i zainteresovani i oni sa 2 sata slobodnog vremena mogu da se zabave ili možda i nauče nešto novo.






I da, eno Big G sedi u publici, čak se i nazire u nekim kadrovima. I preživeo je...

No comments:

Post a Comment