Pages

Sunday, August 29, 2010

Methanoia

Postoje li anđeli i đavoli?
I kako ih prepoznati?

Jedno od onih pitanja na koje automatski prevrćem očima i stavljam ih u onu crnu plastičnu kesu sa nalepnicom "Visprena pitanja ako ikada budem u žiriju za izbor Miss nečega... ičega". Istina, najdraže pitanje u toj kesi je ono čuveno "Šta mislite da li će u novom veku žene dominirati nad muškarcima?", ali ni ovo nije za zanemarivanje.

No... Moram da priznam da začuđujuće često razmišljam o suštinski istoj stvari, istom problemu. I još uvek sebe hvatam u trenucima kada se telepatski svađam sa knjigama i ljudima koji bi trebalo da... I prestanem, odustanem.

I zato mi je bilo interesantno da pročitam kako je on rešio taj problem.


5 načina za prepoznavanje Anđela i Đavola:


1. Anđeli ne mrze ništa, čak ni Đavole. Najviše od svega Đavoli preziru Anđele, zato što samo postojanje Anđela dokazuje Đavolu njegovu sopstvenu ništavnost.

2. Anđeli osećaju da su nagrađeni za svoje činove samo-žrtvovanja. Đavoli su kažnjeni samom namerom da budu sebični.

3. Anđeli produbljuju. Đavoli su površni.

4. Anđeli nikada ne pokušavaju da impresiraju ostale Anđele svojim svetlom, zato što oni znaju da koliko god da je sjajno - nije njihovo. Đavoli uživaju u vatrometima sopstvenih plamenova samo da bi mogli da prebroje koliko su drugih Đavola privukli najobičnijom pirotehnikom.

5. Anđeli nemaju strah ni na jednom tamnom mestu. Đavoli drhte u Svetlu i u tami.

-- Guy Finley


Pre nekih otprilike godinu dana u nekom od nebrojenih mejlova stigao mi je link, na koji sam kliknula i stigla pravo u njegovo carstvo.

I vreme je baš bilo nekako ovakvo... lepo, kada konačno isključila sve druge funkcije mozga i uključila uši, i posle dva nekoncentrisano odslušana predavanja taj treći govor me je konačno dodirnuo.

I prolazili su dani i meseci, a ja sam ga pobožno slušala svako jutro dok se šminkam, ili svako popodne dok radim vežbe i one dane u nedelji dok spremam stan.

I naravno pronašla sam nebrojeno mnogo njegovih audio snimaka. od kojih je recimo priča o šoping ubistvu i čitavoj "šoping, bezglavo jurcanje po svetu ili umu, i mučnom zarađivanju ne bi li se ispunila prva dva uslova" filozofiji današnjice maestralna slika mentalnog i spiritualnog sklopa čitavog ljudskog roda u ovom mračnom dobu i to zvučna slika spakovana u 20 minuta.

Gaj nije "lagan" čovek, niti su to njegova predavanja, ali mislim da se svaki trenutak moje pažnje ka onome što on podučava isplatio.






Naučio me je da smireno posmatram događaje koji se uzdižu iznad, padaju i ponovo stapaju u okeanu uzročnosti.





Promenio me je.


No comments:

Post a Comment