Pages

Wednesday, October 20, 2010

Otvorismo sezonu...

...slava


Photobucket


I nema smisla da ponovo pišem priču o vezi apostola Tome i Indije.


Photobucket


Nikada ne osuđujem ljude koji fotografišu hranu. Nema smisla da ponovo pišem i kako se dolazi do toga.

Predjelo je bilo moje zaduženje.


Photobucket


I torte.
Ovog puta bez ikakvih slatkih pavlaka i dekorativnih budalaština.
Čista palanačka varijanta, pravo uživanje.

Čokoladna sa višnjama.

Photobucket


I normalno Vasina, koju strastveno obožavam.
I koju sam proučavala kao ledničke formacije.


Photobucket


I od sinoć pokušavam da nagovorim sopstvenu jetru da isprocesira svih 6 komada koje sam joj prebacila.
Malo se buni, ali šta da joj radim.

2 comments:

  1. Srećna slava!
    Draga K., nedostajale su mi tvoje priče :) hm, Vasina je i moja omiljena http://emoserpica.blogspot.com/2009/09/vasina-torta.html
    joj, ali 6 (i slovima:šest)???

    ReplyDelete
  2. Hvala puno :)
    I pst, ne pitaj me ništa... jedva preživeh noć. Ali isplatilo se, sad sam mirna godinu dana ;)

    I sad si me bacila u dilemu. Koji je to stepen u Škorpiji koji fercera na Vasinu tortu? :)

    ReplyDelete