Pages

Thursday, October 21, 2010

Shamrock diaries 5 - Could you find me?

Photobucket


Prozori su bili očaravajući.
I očaravajuće prljavi.


Photobucket


I prvo šta sam uradila bilo je da ih otvorim.
Kiseonik je bio neophodan.


Photobucket


I da proverim prateću infrastrukturu... kao na primer sve tajne prolaze iza bine i kuhinje, i normalno wc.


Photobucket


Nismo bili sigurni koliko će se ljudi pojaviti, ali o tome više nisam želela da brinem.

Razmišljala sam o budućnosti.


Photobucket


Jednog dana kad porastem velika i ja ću biti kao Big G.
I imaću svoju laboratoriju i sve ostale zanimacije.

Naravno, moi i Big G (glavom i brkovima).


Photobucket


Čekala sam 9 godina da se upoznamo i isplatilo se.
I sada mi je žao što sam u onoj jurnjavi skinula svoj diplomski sako i stala tek tako. Ali bio je to poslednji topli dan.
Taj petak 17. septembar.


Mili tu, kao i uvek, upada sa onim da sam ista na Kamuia, kao da smo blizanci. I da je to siguran znak da smo rođeni jedno za drugo.

Ali... to veče nisam imala baš toliko vremena da mislim i o njemu.

Sala se prepunila.


Photobucket


I onda je počelo.

Ono što me zaista zanima.
I ono što može da bude najnoviji i najbolji energetski sistem.


Photobucket


Zaboravi na eksergiju i anergiju.
Počinju da važe novi zakoni.


Photobucket


I na kraju... nisam izdržala.
Morala sam da fotografišem usred moje priče.


Photobucket


D. je sedeo skroz pozadi. I crkavao od smeha.
Ali u danima koji su usledili počelo je da važi ono o onom ko se poslednji smeje.

I nedeljama koje su usledile...


No comments:

Post a Comment