Pages

Friday, October 22, 2010

Shamrock diaries 6 - deset prsta

Jutro posle.
Nadica me je, kako sam u zoru uletela u salu, odmah angažovala da prebacujem stolice.

Možda sam se i nadala lovorikama i odama, ali džabe. Bila im je potrebna samo sirova sila i ništa više.


Photobucket


I to je meni podsetnik da se malo više bavim vežbama snage, a malo manje onim koje se tiču izdržljivosti i pokretljivosti.


I posle... nije bilo odmora. Trebalo je rasklopiti stolove.


Photobucket


Jeste, mojih deset prsta.


Photobucket


Uostalom, zašto se uopšte bunim? Od mene je i počelo i to prošlog proleća. Nekako u doba Đurđevdana i to kada se na moje oči desio pa... matematičko geometrijski fenomen.


Photobucket


I kada se pojavio čovek koga sam čekala hiljadama godina.


Photobucket


Situacija se ponovila godinu dana kasnije zahvaljujući nekim aspektima na nebu, ali ovog puta moja uloga je bila malo drugačija.


Photobucket


I ono što sam tada počela da shvatam polako se realizovalo u ovim danima.

I prof se pojavio, sa sve skalamerijama.


Photobucket


Malo je poludeo kada sam počela da ga ispitujem u vezi čoveka koji se tim stvarima bavi u Petrogradu, ali je preživeo.
Njegov čovek za to je u Londonu.

A ja se još uvek nadam da će ljudi jednom početi da sarađuju, pa će sve ići daleko brže.


Prof nas je snimao.


Photobucket


I smenjivala su se jutra i večeri, a ja sam morala da kontrolišem ljude.


Photobucket


I da im pokazujem kako nema straha, ali nema ni predstave.


Photobucket


Kako možeš da budeš apsolutni gospodar prostora i energija, ali kako si u isto vreme samo najbedniji sluga.


Photobucket


I šta sve možeš sa svojih deset prsta.


No comments:

Post a Comment