Pages

Sunday, November 27, 2011

Chalomot

Vrata percepcije Često se pitam... Ne, u stvari lažem. Više se ne bavim time. Primarni sistem predstava Nije bitno. Nije bitno tu na gejtu. Upravljački sistemi Alitalijin let. Sinestezija, ukrštanje i prevod Ne bavim se razmišljanjima, više nemam vremena.

Submodaliteti Ima muškaraca koji znaju hiljade načina da ubiju nekog i samo nekoliko da ga ožive. Emocionalna sloboda I ima žena koje znaju hiljade načina da ožive nekog i samo nekoliko da ga ubiju. Elicitacija I obično su vezani. Kalibracija Takav muškarac i takva žena. Usidravanje resursa Oboje su Swati, nosioci Meseca na jako nezgodnom mestu.

Menjanje lične istorije Opasni su muškarci koji me sačekaju sa cvećem. Iskorak u budućnost I još opasniji oni koji iza leđa drže kutiju sa čokoladama.

Generatori novog ponašanja I opasni su dani preživljavanja po planinama i pustinjama. Razmišljanje naglas Paljenje vatre mobilnim telefonima i razne muške budalaštine. Davanje smisla rečima - metamodel Vađenje korena srdačice i ostale ženske budalaštine.

Dubinska struktura I razgovori na četiri jezika.

Poređenja Ne razmišljam, zaista. Sudovi Interesantno mi je samo kako se čudesno ispunjava svaka moja napisana rečenica. Nominalizacije I kako se neke stvari ponavljaju. Modalni operatori mogućnosti ...Kao ona ideja o odlasku na Arktik.

Modalni operatori nužnosti Opasni su muškarci koji znaju sa mačem. Univerzalni kvantifikatori I još opasniji oni koji me nahrane, odmore i zagreju. Složena ekvivalencija I sa kojima se osećam sigurno na izlasku iz Misira. Pretpostavke I na dugom putu ka obećanoj zemlji.

Čitanje misli Nema potrebe za svim tim rečima. Usresređenost na spoljašnji svet i na sebe Dovoljno je što se gledamo. Iskorak i navođenje Alitalijin let. Traganje za značenjem I sve što bih rekla stoji mi nekako i negde između grudi i grla.

Ometanje i utilarizacija svesti I sve što bih pomislila negde je tamo u nekoj drugoj dimenziji. Moždane hemisfere U onoj gde se ti vraćaš u pustinju po moje telo. Novo uokviravanje i transformacija značenja I u onoj gde ja tražim tvoje telo po nekim brdima.

Novo uokviravanje konteksta Naučiću taj tvoj feničanski, svega mi. Novo uokviravanje sadržaja I sva ta klinasta pisma.


Namere i ponašanje Na nekom gejtu. Razgovor sa vremenom U nekom univerzumu. Raspoznavanje znakova usaglašenosti i neusaglašenosti Tu gde stojimo. Hijerarhija kriterijuma Ćutimo. Metaprogrami Negde.

Na nekom gejtu.


No comments:

Post a Comment