Pages

Friday, November 18, 2011

Shamrock diaries 13 - budo

Ozbiljan trening je počeo klasičnim boksom.


Photobucket


Pod opterećenjem.

Išla sam da otimam par tegova od kilo od neke gromade, a da mu zauzvrat dam dva komada od dve kile.


Photobucket


Ko nije probao refleksni boks sa tegovima nema pojma o čemu govorim i koliko je to teško na svaki način.


Photobucket


Vidi se da sam pri kraju snaga, a pauzu još uvek nismo imali.
(U prevodu ništa nisam jela, niti pila od zore, a ni toalet me nije video.)


Photobucket


Ali sam skupila 3 grama snage da pokažem Raji i Vlaji kako tetka udara.
Tada smo već prešli na tajlandski stil.

I trajalo je satima.


Photobucket


Pošto su se smilovali da nas puste na pauzu od deset minuta negde oko 2 vratili smo se da se pogledamo oči u oči sa "finim" japanskim tehnikama kao što su džudo i aikido.
I tada nam je pokazao "bow and arrow" stil.


Photobucket


Koncept koji ćemo razrađivati kasnije u svim tehnikama.


Photobucket


Goksi je leteo kao ptičica.
Više (desetina) puta.


Photobucket


I nije opasan trening, niti prvi udarac.
Opasno (po život) je susretanje sa podlogom... na ulici.
Poljubac betona je najteži protivnik.


Photobucket


Radeći sa riđokosom aikidokom sve ovo isto shvatila sam koliko su oni jedan fin i ukočen svet.
I morala sam da joj pokažem par prljavih, dakako seljačkih, ali ubistvenih fazona.


Photobucket


Mada mi se sviđaju njihove leteće poluge.
I mada sam okinula o strunjače skoro pa koliko i leptirić Goksi.


Photobucket


A kada ga tresneš nije gotovo, ondak silaz u parter, pa ga muči onim što ćemo raditi sutra.


Photobucket


Ovo su već bili trenuci kada sam počela da brljavim.
Pred očima mi je svetlucalo, a odnekud je počela da mi miriše vruća supica sa sve razigranim šargarepicama koje plutaju unaokolo.

Da bi stvar bila grđa (po moje ratničko, spartansko obrazovanje) počela sam da drvim o tome naglas i to na pakistanskom engleskom.

Wing chun ekipa je samo nastavila maštajući o kiselom kupusu, punjenim paprikama... i ah...


Photobucket


Dan je završen mojim bliskim dodirom sa podlogom i stavom Skarlet O'Hara da ću misliti sutra o sutra i o tome kako ću da se pokupim iz kreveta i izvedem drugi ceo dan.



2 comments:

  1. Danas u punoj snazi :)
    To je bilo subota na nedelju, a ponedeljak sam baš krizirala i bila u svim podlivnim bojama. Ali, živ je čovek voćka čudnovata... A ima i ona narodna - ono što te ne ubije sigurno te ubogalji :)

    ReplyDelete