Pages

Wednesday, January 4, 2012

Ljubinka sine, ode mama u rat




Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket





I taman pola sata po postavljanju snimka na tjub
(jeste sa sve:
- ajde kukavice!
- šta "kukavice"? mama ti je kukavica!)
stigao mi je poziv za 5 dana maja na ostrvu Mrčara. Fajt kamp, bivša YU mornarička baza.
Najgrdnije od svega je što je moje ime na spisku pre nekih zvučnih muških imena.
A i koliko sam prebrojala kanda sam i retko žensko ime na toj listi.





Ovako će izgledati u to doba u okviru nekog reality serijala.





No, mi smo van te priče.
Za nas će važiti vojna obuka plus ovo:





Gospode Bože, sve je počelo pre manje od godinu dana kada sam u toku trenažnog napredovanja bila toliko sposobna da sama sebi odsečem uvo.

Sada - razmišljam da li Karlos Njutn ume da odigra sambu ili salsu, nešto latino, šta god, tamo na doku u prolećnoj noći.
Za braću Mačado ne sumnjam.


Jednom davno živeo je na povučenom hrvatskom otoku najbolji balkanski horoskopdžija, istraživač vinskih burića i skroz renesansni lik Mile.
Elem, taj Mile je svojevremeno izjavio, citiram - Mars u 8. kući je najhrabriji, zato što se najviše boji.

Zato što jeste kukavica.

Tačno kao što i jeste u mojoj karti.

2 comments:

  1. joj! piši kad stigneš :)

    srećna ti nova, ljubinčice!

    ReplyDelete
  2. joj! pisaću, ali stvarno kad god stignem, stalno neka jurnjava...
    Srećna i tebi i tvojima Šerpić i da si mi zdrava i uvek zaljubljena devojčica ;)
    (to je pravi "mindset" za nas mlade)

    ReplyDelete