Pages

Friday, January 6, 2012

Muay Thai fantasy


Svaki put vodi prosvetljenju.

Čak i u onoj večeri kada partneri u danseriji sumnjivo gledaju moje noge u kratkoj suknji. Noge prekrivene modricama.
Verovatno misle da uživam u čarima besnog seksa, a pojma nemaju da sve moje prosvetljenje, osmeh i sigurnost stižu od gomiletine batina.

Kako nas je glavni spojio sa MMA ekipom svi smo ljudski izudarani.
I mrzim te trenutke kada nas obavesti da stavimo rukavice i da sparingujemo redom, svako sa svakim.

A onda naletim na onu drugu gomilu tzv. spiritualnih tragalaca i odjednom sam srećna što radim sa sjajnim muškarcima. Sa ljudima.

Nema ničeg od filozofiranja, ničeg za mene.
Uran mi već poduže vreme diktira akciju.
A i kako da se bavim lečenjem, ako nisam prošla kroz sve vrste energija.





I pronađem se u trenutku tamo u danseriji kako očekujem da neko bude povređen, laktom, štiklom, bezobrazlukom, čime god dok igramo ruedu, jer povrede su tamo gde se ne očekuju u toku kvadrata Marsa i Merkura; povrede su na finim mestima, kao što je danserija, a ne dođo, jer u dođou pazimo.

I samo se desilo.
Poslednje čega se sećam bila je njegova crna rukavica sa ogromnim printom PRIDE.
I osećaj u desnom oku.
I prekid toka...

Sledeća scena je kako se on bezumi, izvinjava, a ja razmišljam da li je oko i dalje u funkciji, i zašto me nije gađao u levo, kad na njega slabije vidim (podmisao: amaterko astrološka izlapela: imaš opoziciju Marsa i Meseca, Sunce je zaštićeno, si zaboravila?), i fleka na onoj istoj rukavici od moje gold glitter 315 senke.


Ujutru sam srećna.
(Srećna sam i zahvalna...)
Zahvalna što se nije pojavila šljiva.
I što ponovo, a bez dodatnog toniranja, mogu da stavim gold glitter 315 i vanila rose fantasy i sve redom.
I da budem nežna... na putu Marsa i Urana.


Stvarno, svaki put vodi prosvetljenju.


No comments:

Post a Comment