Pages

Tuesday, November 27, 2012

Shamrock diaries 18 - sistematično i disciplinovano


Isti musavi prozori


Photobucket


u musavu novembarsku zoru.


Photobucket

I sve je isto, osim što su izneli stolove.
Stolice stoje tačno onako kako sam ih ostavila dve godine ranije.

Ali ekipa je nova.


Photobucket


Uigrana.
Jer nije borba samo borba, već i priprema za nju i odmor posle nje.


Photobucket


I nije grepling, samo osećamo tela. Izgleda slično, ali ovde je suština na kinestetici i psihodinamici.


Photobucket


I zato kotrljam preko njenog tela.


Photobucket


I dok se napolju podiže dan, mi stvarno počinjemo naše zagrevanje.


Photobucket


I na ovom mestu ponovo učim koliko je važna saradnja. I poverenje u partnere.


Photobucket


I radimo, bez pogovora, inače nam sleduje serija sklekova, pa trbušnjaka, pa čučnjeva.
Ali uz disciplinu ili bez isto nam se hvata. Uvek nam sleduje trocifren broj vežbi.


Photobucket


I nemam kada da fotografišem, jer moram da radim.


Photobucket


Sutradan će se situacija promeniti, ali do tada pažljivo slušamo predavanje o hemijskim reakcijama tela u toku kratkotrajnih sukoba.
I vrlo obraćam pažnju na priču o padu kreatina i potrošnji glukoze.


Photobucket


U toku pauze za ručak upoznajem bolje neke ljude koji su proputovali pola države da bi prisustvovali obuci.
I onda raspravljamo o tipovima obuka, jer ne možeš isto trenirati kaluđera i ratnika.
A možda i možeš i moraš, u isto vreme na različite načine.
A onda... Ako još imaš ženu koja je i ratnik i kaluđer u isto vreme spojio si sve tri gune i dobio čudo, nadljudsko biće.

Sveštenik u našim redovima ćuti na to.

Vežbe su, kao i prošle godine uz majora, "nestandardne". Mi se ne krećemo kao mašine na j'en, dva, tri, to je za retarde. Ili kako bi major primetio da ne idemo u teretanu jer je to "too gay for us". I moj mozak lagano menja frekvenciju dok ponovo radim šamanska zagrevanja.
I nemam kad.
Ulazim u tok i fotografisanje me ič ne interesuje.

Posle prelazimo na terapeutski deo...
I kažem joj:
-Sine, ne boj se.

I kažem joj:
-Sine, paziću te kao moje dete.
I onda je ona moje dete.

I kažem joj:
-Pusti me.
I ona me pušta.

Poverenje.

I puštam ja nju.
 

Photobucket


I lice mi se ponovo menja u azijsko i ponovo sanjam tundre i vučije čopore, dok sećanje sija iz mene.


Photobucket


I ništa se ne dešava slučajno.


Photobucket


Napolju je noć dok držimo plemenski zbor i dogovaramo se za sutrašnji dan.


Photobucket


Dete je uz mene.
Uvek neko.






2 comments:

  1. "...I lice mi se ponovo menja u azijsko i ponovo sanjam tundre i vučije čopore, dok sećanje sija iz mene."...ti nisi vučica, ti si zmajčica...:)

    uzgred: kako se zove ta veština kojoj se predaješ? negde mi promaklo (bolje rečeno - ne zapamtih)

    ReplyDelete
  2. Sistema, piše po majicama :)
    To ti je ruska integralna borilačka veština, integralna u smislu da objedinjuje milion borilačkih zanimacija od terapeutskih masaža, preko mlaćenja na hiljade načina solo i grupno, do pucanja...
    Eh, zmajčica... Vidiš kako ista reč danima lebdi u vazduhu, a videćeš kasnije i zašto :)

    ReplyDelete