Pages

Tuesday, December 29, 2009

108

Aashutosh – Onaj koji odmah ispunjava želje
Ti
Aja - Nerođen
Koji si me voleo
Akshayaguna – Bog beskrajnih atributa
Koji me voliš
Anagha – Bez krivice
Koji me konstituišeš
Anantadrishti – Iz beskrajne vizije
I koga ja konstituišem
Augadh – Onaj koji se otkriva sve vreme
Kada me oslobodiš straha i daš mi snagu
Avyayaprabhu – Nepobedivi Gospodar
Kada ja tebe oslobodim straha i pružim ti utehu
Bhairav – Gospodar straha
Kada me juriš tamo iza stadiona
Bhalanetra – Onaj koji ima oko na čelu
I stigneš me, i poljubiš
Bholenath – Gospodar blagog srca
Kada se dobro ljubiš
Bhooteshwara – Gospodar duhova i zlih stvorenja
Kada se traljavo ljubiš
Bhudeva – Gospodar Zemlje
Kada se svađamo i tučemo
Bhutepala – Zaštitnik duhova
Kada me tucaš
Chandrapal – Gospodar Meseca
Kada me muški tucaš, majstore
Chandraprakash – Onaj koji ima Mesec na kosi
Kada me osećajno i muški tucaš, ljubavi
Dayalu – Saosećajan
Kada me satima miluješ
Devadeva – Gospodar gospodara
Kada si seljačina, životinja, govno, retard, kreten
Dhanadeepa – Gospodar bogatstva
Kada si moja snaga, snaga i snaga
Dhyanadeep – Fokus za meditaciju i koncentraciju
Kada mi prenosiš decu, akumulatore, trokrilne ormane
Dhyutidhara – Gospodar zračenja
Kada smažeš dva pleha pice, ceo lonac pasulja i 47 palačinki
Digambara – Asketa
Kada me hraniš
Durjaneeya – Teško saznatljiv
Kada mi kradeš zalogaje
Durjaya – Nepobediv
Kada te rađam
Gangadhara – Gospodar reke Ganga
Kada me praviš
Girijapati – Girijev savetnik
Dok te dojim
Gunagrahin – Usvajač svega
Kada ti brišem suzu
Gurudeva – Gospodar svega
Dok me treniraš
Hara – Otklanjač grehova
Kada me maltretiraš
Jagadisha – Gospodar svemira
Kada ćutimo
Jaradhishamana – Iskupitelj teškoća
Kada me zgaziš na putu
Jatin – Umršene kose
Kada od mene ostane samo krvava fleka
Kailas – Onaj koji daruje mir
Kada od mene ostane samo sećanje
Kialashadhipati – Gospodar planine Kailaš
Kada od mene ne ostane ni sećanje
Kailashnath – Majstor planine Kailaš
Kada me učiš
Kamalakshana – Gospodar lotosovih očiju
Dok me čuvaš noću
Kantha – Uvek zračeći
Dok me čuvaš danju
Kapalin – Onaj koji nosi ogrlicu od lobanja
Dok me istražuješ
Khatvangin – Onaj koji u ruci drži Katvangin oružje
Dok me daviš glupostima
Kundalin – Onaj koji nosi minđuše
Kada mi donosiš susrete sa odličnim učiteljima
Lalataksha – Onaj koji ima oko na čelu
Kada mi donosiš susrete sa užasnim i još boljim učiteljima
Lingadhyaksha – Gospodar lingi
Kada me razvaljuješ
Lingaraja – Upravitelj lingi
Kada ja tebe razvaljujem
Lokankara – Kreator tri sveta
Kada mi ukradeš srce
Lokapal – Onaj koji se brine o svetu
Kada mi ukradeš jetru, slezinu, oba bubrega, plućna krila i ceo prednji režanj mozga
Mahabuddhi – Najpametniji
Kada mi pevaš tako da me uši zabole
Mahadeva – najveći Bog
Kada mi sviraš pod prozorom
Mahakala – Gospodar svih vremena
Kada mi pokažeš da imaš velika muda
Mahamaya – Iz velike iluzije
Kada ti pokažem da ja ipak imam malo veća muda i od tebe
Mahamrityunjaya – Veliki pobednik smrti
Kada odeš, pa te čekam
Mahandihi – Veliko skladište
Kada ti se vraćam
Mahashaktimaya – Onaj koji ima bezgranične energije
Kada te se bojim
Mahayogi – Najveći od svih bogova
Kada želim da te ubijem, udavim ili iskasapim
Mahesha – Vrhovni gospodar
Kada želim da ti služim i ugađam
Maheshwara – Gospodar bogova
Kada mi pokažeš da sam velika kao planina
Nagabhushana – Onaj koji ima zmije kao ukrase
Kada mi pokažeš da sam samo čestica prašine
Nataraja – Kralj umetnosti igranja
Kada me vodiš u plesu
Nilakantha – Gospodar plavog vrata
Kada me vodiš kroz rat
Nityasundara – Uvek lep
Kada si mi poklonio tigra, i oružje, i fokus
Nrityapriya – Ljubitelj plesa
Kada si me naučio da kontrolišem govor
Omkara – Om kreator
Kada si me pustio da te udarim, a nisi me ubio
Palanhaar – Onaj koji štiti svakog
Kada si se transformisao u meni
Parameshwara – Prvi među bogovima
Kada si mi pružio ruku
Paramjyoti – Najblistaviji
Dok sam plakala za tobom
Pashupati – Gospodar svih živih bića
Dok se nisi pojavio, stoko jedna
Pinakin – Onaj koji ima luk i strele u svojoj ruci
Kada si se pokazao, dušo
Pranava – Onaj koji je utvrdio Om
Kada sam te ispraćala u Afriku
Priyabhakta – Omiljen od odanih
Kada si se vraćao sa srednjeg Istoka
Priyadarshana – Vizija ljubavi
Kada si me namerno napio da bi me lakše skinuo
Pushkara – Onaj koji se brine
Kada si obišao sve apoteke u gradu zbog mene
Pushpalochana – Onaj koji ima oči kao cvetove
Kada si na kraju sveta tražio mali i lep poklon
Ravilochana – Onaj koji ima Sunce u očima
Kada si mi popravljao instalacije i sklopove
Rudra – Strašni
Kada si me prepao
Rudraksha – Onaj koji ima oči kao Rudra
Kada sam mislila da ćeš me ubiti
Sadashiva – Večni Bog
Kada si me vaskrsnuo
Sanatana – Večni Bog
Kada si me učio matematičke transformacije
Sarvacharya – Učitelj svega
Kada si me učio da plivam
Sarvashiva – Uvek čist
Kada si mi doneo mače
Sarvatapana – Spalitelj svega
Kada si me gnjavio kao mače
Sarvayoni – Izvor svega
Dok smo se ljubili satima
Sarveshwara – Gospodar svih bogova
Dok smo se ljubili satima čekajući nepostojeći autobus negde u centru
Shambu – Onaj koji pruža napredak
Kada smo ćutali nedeljama u besu
Shankara – Onaj koji daje sreću
Kada sam te mrzela
Shiva – Uvek čist
Kada sam ti spremala osvetu
Shoolin – Onaj koji ima trozubac
Kada si primio udarac
Shrikantha – Slavnog vrata
Kada sam te ostavljala
Shrutiprakasha – Koji isijava Vede
Dok sam ti se nadala
Shudhavigraha – Onaj koji ima čisto telo
Kada si bio i previše mlad
Skandaguru – Skandin učitelj
Kada si umirao uz mene
Someshwara – Gospodar svih bogova
Kada sam te ošamarila pred svima
Sukhada – Darovatelj sreće
Kada si me podigao pred svima i izneo napolje
Suprita – Zadovoljan
Kada si me razbio strašću
Suragana – Kome su bogovi sluge
Specijalno kada si umeo da mi održiš polusatno predavanje
Sureshwara – Gospodar svih bogova
Kada si me ljubomorno ispitivao
Swayambhu – Samomanifestovan
Kada mi nisi verovao
Tejaswani – Onaj koji širi sjaj
Kada ja tebi nisam verovala
Trilochana – Trooki bog
Kada sam te volela
Tripurari – Tripurin neprijatelj
Kada sam te mrzela
Trishoolin – Onaj koji drži trozubac u rukama
Dok si mi stavljao burmu
Umapati – Umin suprug
Dok sam ti stavljala burmu
Vachaspati – Gospodar govora
Kada sam skinula burmu i vratila ti je
Vajrahasta – Onaj koji drži munju u rukama
Kada si me naučio da udaram prljavo i izgledam čisto
Varada – Davalac blagoslova
Kada sam te obožavala
Vedakarta – Začetnik Veda
Kada sam te volela kao što nikad i nikog nisam volela
Veerabhadra – Najveći Bog donjeg sveta
Kada sam te volela onako kako sam volela sve
Vishalaksa – Bog velikih očiju
Kada sam te volela dok mi se srce nije razletelo
Vrishavahana – Onaj koji ima bizona kao vozilo
Kada sam te volela toliko da se moje bedno, sitno i prljavo srce razletelo…
Vishveshwara – Gospodar svemira
…na sve strane
Tebe.

Zbog pozicije Sunca 30. decembar se smatra danom kada je rođen Shiva.

I ne verujem da ću se setiti “Om namah Shivaya” pozdrava, ali ceo dan slušaću ovo…


No comments:

Post a Comment