Pages

Friday, January 1, 2010

2010

Nisam baš od ljubitelja proslava novih godina.
Nekako mi sve to izgleda... ne znam, glupo.
Šta se čeka?

Volim da prvog januara ustanem rano i izađem napolje.
Da dugo šetam praznim ulicama.
Mir.
Spokoj.

Ali ne živim sama. I moram da se prilagođavam.
Ovo je naša glavna, zvanična jelka.

Photobucket

I bila bi i jedina godinama, da Mili nije počela da izvoljeva.
Tako da sada imamo tu najveću glavnu, pa manje važnu, pa pošto nam ni to nije bilo dovoljno imamo i 3 male.
Ima se, može se...

Ovo je sporedna.
Električna.

Photobucket

A ovo je hit ukras za ovu godinu - dlakava kugla.
Da mogu - gnjavila bih je satima.

Photobucket

Kada sam ja bila mala, a to je bilo tamo u starijem mezozoiku... odrastali smo u okrilju našeg sjajnog samoupravnog socijalizma. To je u prevodu značilo da se svaka čistačica pitala kako se vodi firma.
I isto tako, Deda Mraz je transmutirao iz Božić Bate i umesto Božiću, priklonio se Novoj godini.
Paketiće smo dobijali preko sindikata i odmah znali da onaj štrkljasti čovek sa nalepljenom vatom, koja je kao trebalo a izigrava brkove i bradu, nije "onaj", Onaj Deda Mraz koji deci na zapadu noću upada kroz dimnjake i ostavlja daleko lepše poklone.

Ovo je jelkica u hodniku.
Tvrdim da je treba još doterati, ali mi Mili poručuje da gledam svoja posla.

Photobucket

Elem, kada se Mili rodila obećala sam sebi da ću joj omogućiti magiju.
I jesam.
Čak i u onim godinama kada... u onim teškim godinama.

Ova je na klaviru.

Photobucket

Izvodila sam čudesa da me ne otkrije.
I dosta dugo sam uspevala.
Ali je bilo akrobatski.
Išla je dotle da se potpuno ubeđena prepire u osnovnoj školi kako čudesni deda ipak postoji.
Pisala mu je i svoja prva nevešta pisma.
Sa adresom u Finskoj.

Ove godine je potuno sama napravila svoju prvu tortu.
Jeste, treba dekoraciju malo popraviti, ali kada pomislim da je u njenim godinama moje vrhunsko kulinarsko umeće bilo da napravim omlet, ponosna sam na nju.

Photobucket


Ma, dlakave kugle su dlakave kugle, apsolutni hit ove zime.

Photobucket

...I tako.
Čudesni deda zapravo ne postoji, ali se Mili zarekla da ako ikada bude imala decu, a ona ne veruje da će se to desiti, izvodiće istu novogodišnju akrobatiku.
Magija je magija.

Ja sam, gle časti, dobila u zadatak da okitim jelkicu na terasi i to ostacima ostataka.
I nekako mi je ta najdraža.
Zbog ovog Deda Mrazića, jedinog staklenog ukrasa iz mog detinjstva.
Neka mi poživi još malo.

Photobucket

No comments:

Post a Comment