Pages

Wednesday, January 20, 2010

Šećerna jabuka, orasnice i šarene bombone

Ponekad je potrebno samo malo...

Photobucket


Nikakva egzotična destinacija, samo lokalni vašar.

Photobucket


Dečija radost...

Photobucket

... i zečija radost.

Photobucket


Moje oduševljenje...

Photobucket

...i opštenarodno veselje.

Photobucket


Neki su rizikovali

Photobucket

...onako baš baš...

Photobucket

a neki su ostali dole...

Photobucket

... da fotografišu istorijski trenutak.

Photobucket


Po kazni sam morala da se vozim na zmaju,

Photobucket

i posle toga više nije bilo smisla da se osećam ovako...

Photobucket


A neki su se i dalje pravili važni...

Photobucket

... valjda u želji da se obuče za astronaute.


Photobucket

Mornar na nebu, ako nisam - biću.
Ako zoru nisam oteo još,
nisam ukrao,
ukrašću je već...

...setim se tih stihova i produžim dalje.


Photobucket

...sve do čarobnog drveta...

Photobucket

I posle nastavimo u ledeni gradski dan.

2 comments:

  1. Lep i detaljan izveštaj;) Uživala i imala osećaj da sam upravo tu, na pravom mestu :)
    Dobar, osvežavajući post uz isticanje 5-te fotke kao favorita :)

    ReplyDelete
  2. Hvala :)
    Nisam neka kuvarica (više sobarica), ali iskreno mogu da ti preporučim sve varijante orasnica (mada bi trebalo da se zovu susamnice ;) ), kao i table grilijaš šećera sa bademima.
    Na Novogodišnjem vašaru ne preporučujem čokoladne bombone, kako god bile pakovane u sjajne papiriće. Kvalitet je očajan... ili sam se ja u međuvremenu razmazila boljim čokoladama :)

    ReplyDelete