Pages

Monday, March 8, 2010

Dalaj Lama uzvraca pozdrav

Videla sam sve, kroz ulaz u server log. I mogu samo da istaknem, naravno sa mojim dubokim odusevljenjem I malo je reci postovanjem, da nemam reci. Nemam reci kojim bih mogla da istaknem kolicinu radosti kojom me je Vasa poseta pocastvovala. Nije da nije, ali ipak jeste, da se ja pitam sve zvanicne ustanove, cak i privatne bolnice, skole, i vrtici poneli bi Vase postovano ime, KUD Abrasevic bi Vam upravo sada odigrao splet narodnih igara I decak i devojcica bi Vas docekali sa pogacom i solju na dverima mog bloga, samo da je to tehnicki moguce. No, uz moju ogromnu zalost jos uvek nisam na tom naucno tehnoloskom razvoju I to me cini duboko tuznom, I apsolutno nesrecnom.
Ali Vi ste veliki covek, ja sam to oduvek I znala, te se nadam da cete mi oprostiti tako grub nedostatak etikecije.
Zelela bih jos samo da istaknem I ovo: da se klanjam vrlo ponizno nad zastitnim okriljem armiranih I zalivenih snaga koje cuvaju moj san I daju mi svako vece puno materjala predocenog u informativnim emisijama. Sada kada znam da se upravo Vi, a nikada nisam ni sumnjala da bi tako odgovoran poziv mogla da radi osoba manjeg kvaliteta I kapaciteta, brinete o mojoj sigurnosti, kao I o sigurnosti svih potlacenih I malih naroda diljem opasne zone, moja zahvalnost postaje bezgranicna I prostire se tuneliranjem do najdaljih I najmracnijih kutaka ovog, I svih ostalih postojecih I nepostojecih svemira.
Hvala Vam, Veliki Covece.
Hvala.

(U ovom trenutku vojni simfonijski I bleh orkestar pocinju svecanu kompoziciju skladanu samo u Vasu cast I ispred Skupstine pusteno je jato belih golubova dok, a zasto I to ne reci, zna se koja crna dama recituje odu… Vama Veliki Covece…. I to na izvornom ruskom jeziku.Ljudi stoje u potpunoj tisini I na njihovim licima ogleda se cisto I nepatvoreno prosvetljenje.)

Moram jos samo, a kao svaka sitna dusa I dosta ogranicena zenska pamet, priznacete, da istaknem I ovo. Ako Vas je ikada zanimalo 1000 zasto, ja uvek imam I 1000 zato. Zanimalo me je kako je to uhvatiti retku zverku za njegove ovnovske rogove, kako je malo se igrati sa njim, zabaviti ga, nasmejati I ponekad preneraziti. Plutonska sam zena, volim Svetislavove obrte I uz to upravo Vam kradem Vas osobit knjizevni, pravopisni I svakakav drugi stil… Samo da znate.
Ali to ste Vi kao tako Veliki I NemamReciKolikoVeliki Covek vec odmah I primetili Vasim brzim I visprenim Umom.

Pozdrav nasim momcima u armiranim snagama diljem zalivene zone.

Hvala
Hvala
HVALA






P.S. 737, bez ikakvih pretenzija, ali apsolutno tako... zelela sam samo malo da te zabavim u momentu kada ti je bilo tesko i nista vise.
Zaista nista vise.

Sve najbolje.

No comments:

Post a Comment