Pages

Wednesday, March 10, 2010

Mesec dana divljenja Daleru Mendiju na mom blogu

(štono rekao Kerovođa - kome se ovo ne sviđa taj nije pri sebi :) )




Ako ste pažljivo pogledali i ako me poznajete makar 2% onda ste shvatili ko je moja nova ljubav.
Napolju veje sa bočnim udarima vetra od 6 Bofora, a proleće nikako da stigne.
U stvari, ponavlja se jedan spektakularni aspekt sa mog rođenja, ali to u astrološkoj sekciji ovog bloga... Za sada pokušavam da dovedem neke drugačije boje i ukuse dok se polako spremam za Hajderabad.

Daler Mendi je megagigapoprok zvezda Pendžaba.
A opet, ljudi koji me znaju takođe se sećaju i kako zvoni moj telefon, te i koje nervne napade dobijaju svi oko mene u toku izvođenja te glazbe.

Pendžab je obećana zemlja.

A Daler ovako zgodan i lep, pa ko bi mu odoleo...

Imam još samo jednu želju - da se pojavim kao prateća igračica u njegovom novom spotu. To, pa da umrem.

Moja ćerka je u tom smislu već najavila da će me se zvanično odreći jer ona jako dobro zna da ono što pomislim, kažem, pa još ako zapišem (eeee) postaje istina.
"Kako" nije moj problem. Svemir će se već sam pobrinuti da moja želja postane stvarnost.


Na ovaj blog, pa i na onaj na engleskom, svraćaju mahom ljudi koje zanimaju samo moje mistične i astrološke zanimacije. I te osobe čine 90% prometa. I ja sam im zahvalna zbog toga što vole da me čitaju.
Ali, vrlo sam im nezahvalna zato što sam u poslednjih 6 meseci tretirana kao sveta krava, Pitija i Hipatija istovremeno.
Meni se šalju masonski pozdravi i raznorazni hermetički govori.
No, i to je jedna od stvari na koje treba da se naviknem.

Za sada... očekujte me u novom Dalerovom spotu, kako god se to uklapalo u vaše viđenje šamanske žene.


Ovo ispod je najskuplji spot u istoriji Pendžaba... do sada. I tu se lepo vide opaki momci pendžabski i još neodoljivije cice istog geografskog porekla.
U sledećem ću protrčati i ja.

Pa nek bude štono mora biti.

Blentava žena šamanska koja priziva proleće tamo negde na Senjaku.
I uživa u ovim ritmovima.




A o Daleru Mendiju biće još tekstova i naravno muzike.
Ma znam da to svi nestrpljivo očekuju...

No comments:

Post a Comment