Pages

Tuesday, April 6, 2010

April

April i septembar su za mene najlepši meseci u godini.

Photobucket

Želela sam lepe fotografije, ali baš tih dana kada je svetlost bila idealna imala sam dežurstva na serverima, a posle... više nije bilo svetlosti.

Photobucket

Bez obzira na sve, izašla sam da proslavim slobodu..

Photobucket

..i novi posao koji me čeka.

Photobucket

A izašla je i nova ekipa mladunaca. Sada motorizovana.
Sledeće proleće na jačim bajsevima, a onda sve po redu.

Photobucket


Pogled u nebo. Neko radi svoj posao.. i neću da ometam.

Photobucket


I moja svetla dvorana, po hiljaditi put.
Moje usamljeno mesto gde sam pokušavala da zalepim komadiće svog srca, i usput postala profi za neke istočnjačke veštine.

Photobucket

Nedostajaće mi kada budem odlazila da držim seminare. Ali i to je još jedan od razloga da joj se ponovo vratim.

Photobucket

Da se vratim...

Photobucket

Drvo ispred moje zgrade.

Photobucket

I ovakav pogled kroz prozor..

Photobucket

..baš takav.

Photobucket

I onda pomislim kako će Pacov za mesec dana opet da pokušava da mi se useli i to preko ovog duda.
I već znam i kako će da se polomi, ali neće odustati.


Photobucket

Pun Mesec u Vagi te noći, spokoj i zadovoljstvo. Sunce egzaltirano u Ovnu, snaga i entuzijazam.


Photobucket

..I ljubičaste šljive kod likovnog odseka blizu manastira.

Photobucket

Mirišu prelepo...


Photobucket

I novi život..

Photobucket

..svuda

Photobucket

stidljivo.


Photobucket

I one druge ljubičaste šljive kod internata vojne gimnazije

Photobucket

i kod sajma.


Photobucket

I pripreme za Uskrs

Photobucket

i buketi narcisa,

Photobucket

koji su počeli odjednom da pristižu sa svih strana.


Photobucket

I ponovo nade i želje..

Photobucket

i konačno savršena svetlost

Photobucket

i lepota.

No comments:

Post a Comment