Pages

Thursday, April 8, 2010

Statistika

- Tek sam sada shvatio koliko smo mi jezivi. Ali JEZIVI... Uopšte mi nije jasno kako nas podnosite, kaže meni Luka.

Ne, niste jezivi. Muškarci nisu jezivi, oni su predivni.
Mužjaci su jezivi.
Ali oni, ako su samo to, opet, nisu muškarci.

Te baveći se malo statistikama u proteklih par meseci, dobih i sledeće podatke:

-najčešće sam stupala u kontakt sa Škorpijama, zatim Ovnovima, pa Lavovima, i na kraju Vodolijama, sve ostalo je bilo ispod granice statističke greške.
(dakle, nije loše, privlačim najbolje muške znake... i najluđe)

-na neki, vrlo neobjašnjiv (racionalan) način, a vrlo objašnjiv pozicijama mog Marsa i Saturna, tražili su me ljudi koji rade na površinskim kopovima, mada sam imala i jedan ulaz iz Aleksinačkih rudnika. Dakle, od bosanskih nalazišta siderita i uglja, preko crnogorskih, pa do svih srpskih kopova, ja sam bila vodeća sila (ha!). Najbolje od svega je što sam imala uvid u radionički deo Polja D (pa i kada su imali poplavu zimus, gde sam asistirala u toku potapanja pumpe) i kvar na jednom od glavnih rotornih bagera.
Što je još bolje, bila sam uz vodeni bager na Tisi, istina u toku zimskog mirovanja.
(što ti je ljubav i poziv, ne mogu se kurtalisati rudarstva... Andrija mentore, učitelju, projektante, u kom god bardou da se nalaziš, puno te volim...)

-sledeće zanimanje bili su seljaci iliti samostalni poljoprivrednici. Pored deset bračnih ponuda, obećano mi je maženje jaganjaca i telaca, pilića, ćurića, pačića, mačića i kučića po dvorištima, slanje najlepših buketa cveća, kao i mogućnost da sama organizujem bašte ispred i iza kuća, zatim buketi mladih boranija, krompira, paradajza i luka, i svega što poželim da sama posadim (uključujući šitake pečurke i hlorela alge... po principu "ispuniću sve tvoje želje" i "sadi, draga, i baobabe, samo da te gledam u bašti").

- zatim su tu bili vozači, raznih fela (transport mi stoji pa mi stoji), kao i par vojnih lica, od kojih jedan sa istorijom časnika u onoj drugoj vojsci, a sada u pokušaju političke karijere. Dakle, ponuđena mi je i opcija da budem nova Evita Peron,koja je bila vrlo primamljiva, moram da priznam, ali sam izgleda previše lenja, opuštena i poprilično zarozana za takav život.

-što se mene tiče, pored korisnih saveta u smislu ishrane i pokretanja od malih do srednjih preduzeća, poklonila sam i nekoliko protokola za lečenje nesuđenim svekrvama, deverima i ostaloj rodbini, i pokazala novi pravac klincu koji mi je dodirnuo srce.
(valjda nisam bila toliko loša?)

-i najvažnije, naučila sam kako da za bukvalno 5 minuta prepoznam švalere, lažove i prevarante, psihološke projektante i one sa oštećenim frontalnim režnjem.

Svako iskustvo može odlično da mi posluži. I nije bilo greški, nije bilo emotivnog unošenja... osim tog jednog izuzetnog slučaja.


A muškarci?

Da li uopšte imam neki drugi izbor, nego da ih obožavam?


No comments:

Post a Comment