Pages

Thursday, April 22, 2010

Mind Forest

Ljudi obično pate zbog ljubavi ili prosutog mleka. U stvari, sve se uvek svede na prosuto mleko.
Meni taj luksuz nije dozvoljen.

Za specijalne slučajeve - specijalan tretman, kako je moj učitelj ponavljao svaki put kada bi me lansirao.
I svaki put pošto bih ustala rekla sam mu - hvala.




Jedan tibetanski lama bio je zatvoren 20 godina u kineskom zatvoru. Malo je reći da su njegove muke bile strahotne i malo je reći da je čudo bilo kako je uopšte ostao živ posle svega što je prošao.
Dalaj Lama ga je upitao kada je za sve to vreme osetio da je zaista u najvećoj opasnosti, a monah mu je odgovorio - tada kada sam se uplašio da ću izgubiti saosećanje prema mojim mučiteljima.
Samo tada.


Sledi aktivacija nekih tačaka iz 2008/09.
U toku aspekta neće biti vremena za patnju.
Neće biti vremena za osvrtanje.

Ljudi obično nisu ni svesni koliko je neznanje zapravo odlična zaštita.

Na nebu se upravo formira veliki kvintil, pokazuje se petokraka zvezda. Moj vladar počinje svoju igru.
A ja se spremam za susret... sa njim.

No comments:

Post a Comment