Pages

Friday, April 12, 2013

Dama D



Sinoć je S. popila pesnicu u usta, što joj je rascepilo usnu na pola i oteklo joj drugu polovinu.
Zubi su, na sreću, netaknuti.

Ja, sa druge strane, posle sparinga sa B.-om izbubetana, ali puna elana, zamenih partnera i kao lako ćemo...
Mali je ionako mlad i neiskusan, i prošli put sam mu pokazala kako bi za dlaku stradao, pošto nije očekivao aperkat.
Elem, počnem da se duvam i onako opušteno da mu zadam dva lakta u glavu iz okreta... Kad ja njemu drugi lakat, a on meni tras pesnicu u oko.

Ok, nije mi prvi put. Dva puta mi je rukavica letela ka oku. I poslednje čega sam se sećala bio je onaj natpis Pride na njoj, posle je bio mrak.
Rukavice su super za to.
Mogu da onesveste, ali su generalno sigurnije.
Ovo ulično je hiljadu puta rizičnije.
Nema zanesvesta, ali oko može najgrđe da strada.

I sedimo tako S. i ja.
Njoj krvari usna, meni suzi oko.
Pa onda ona proverava da li je počelo i meni da krvari.
Pa provera kapilara u beonjačama.

Nju je N. vodio kući, mene F.

Danas je ok, nije se rascvetalo, što je super, jer sutra ponovo radim. Treba da stanem pred ljude kao normalna.

Dama Durga je sinoć počela svoj prolećni Navaratri.
Prve tri noći su pod upravom Kali.
Samo me je podsetila da je nikako ne zaboravim.

Dama D. je na snazi.








No comments:

Post a Comment