Pages

Tuesday, April 30, 2013

Shamrock diaries 21 - push up killer



Kako sam čula sa svih strana prethodnog dana sklekovi su ispali grdan dril. Ok, pomislila sam, šta god, uvek mogu da pobegnem do toaleta (kao) ako ne mogu da izdržim. A i to je jučerašnja tema, za danas je verovatno spremio novu noćnu moru.
I stadosmo u krug...
-You know what you should do now?
Svi se kiselo osmehuju.
-Yes! You're right - push up position..



 photo sonny2_zpsba8542ff.jpg


Par minuta samo stajanja, pa onda deset sporih, pa spuštanje na podlaktice, pa deset sporih, pa jedna ruka na leđa, pa deset sporih, pa zamena ruke, ponovo, pa standardno stajanje na pesnicama, pa ponovo, pa...
-Girls are doing those better than you!
Gola voda, a još nismo ni počeli.
A onda priča o pravom jačanju tela, o pravoj pokretljivosti, o životinjskoj brzini, o masi i manama velike mišićne mase, o otključavanju i paljenju i gašenju svetla nogama, o redovnom seksu...
Naterao nas je da sednemo na određeni način i prekrstimo ruke na grudima, a da zatim promenimo poziciju koristeći neke mišiće koji fakat postoje u telu samo što ih nikada nismo iskoristili.
Sledećih 15 minuta pokušavala sam da se premestim, zatim da to uradim snagom volje, pa telekineze, onda sam zamahala rukama u pokušaju da poletim i ništa. To mi je ostalo kao domaći zadatak za njegov sledeći dolazak.

I hvala Bogu, pređosmo na krljanje. Prvo iznenadni udarci, pa udarci u glavu sa svih strana, pa sprovođenja i na kraju obaranja.
Mladi dežurni medicinar se naravno upario sa mnom i posle mi bežao svakih 15 minuta da previja posekotine i pregleda ligamente.
Ali dok je bio uz mene nije propustio da mi par puta tako umetnički ispomera vrat, da je glavni prekinuo sve da bi nas upozorio kako se klasično lomi vrat, pa kako se specijalno u dva poteza lomi vrat tačno između tog i tog pršljena, tako da ako se mučenik odmah ne priključi na aparate za disanje - prelazi u bardo.
Mislim da je bolja opcija da se uopšte ne priključuje, manje ima da se muči vegetirajući.

I nastavili smo.
Gadna ta omladina.


 photo sonny1_zps12848517.jpg


Naravo noževi.


 photo sonny3_zpsbd8c6c7d.jpg


U svim mogućim pozicijama.
Moje pitanje vezano za elevator defence i da li da žrtvujem noge da bih sačuvala trup i glavu su rezultirali time da je dragon poljubio zid glavom i kolenom.


 photo sonny4_zps75d76f9c.jpg


Mislim ok, mogao je samo da objasni, nije bilo potrebe da tako slikovito primeni, ali...


 photo sonny5_zps1f7fef6f.jpg


I naravno stara priča o distanci i tome da u realnosti NEMA distance.
I o filipinskim dobrim i lošim opsesijama.


 photo sonny6_zps815a83cc.jpg


Tu sada ide momenat kada me je medicinar isekao trenažnim nožem na dva mesta, a meni kao svakom pravom ženskom čeljadetu na pamet nije palo da odem tamo dole niže u sali da me zavije. Koja se ikada sređivala brijačem ili onim električnim čerupačem pilića (pardon dlaka) pa bila sažvakana između pinceta zna da je to ispod časti.


 photo sonny7_zps7a5dc57f.jpg


M. je patio, a moja sreća je bila u tom trenutku što sam stajala, pošto se bacio naglavačke preko ovih sedećih.
Kada u igru uleti pravi nož standardi se momentalno menjaju.


 photo sonny8_zpsfff8916d.jpg


A onda ako smo zaboravili - push up position.
Čisto da se podsetimo.


 photo sonny10_zps7d4cb05f.jpg


Pošto Bog čuva pijandure i budale, tako se i moja malenkost samim proviđenjem našla tačno između glavnog belgijskog instruktora i nekog ljutog husarskog profesionalca, koji su me u toku ustajanja podizali (kao da letim) i, u toku spuštanja, vrlo pažljivo, štaviše nežno, rukovali mnome da je to bila skoro milina.
U slučaju da ne uradimo kako treba i pukne lanac znali smo šta nam sleduje..



 photo sonny11_zps207db7d1.jpg


I pitanjima o noževima nikad kraja.


 photo sonny12_zps39d8488f.jpg


A onda guns and drums.
Stradao je Deni, divni, dobri Belgijanac koji je tako džentlmenski izdržao moje gnjavljenje u toku pauze za ručak.


 photo sonny13_zpsf583feb8.jpg


U celoj onoj buci u toku pucačine bitno je da čuješ ovaj zvuk..
Vezano je za šaržer.
I nije za svakog.


 photo sonny14_zps35b5f9f7.jpg


Jer posle možeš i da se osmehneš.


 photo sonny15_zps98b8f28d.jpg


I brzina, brzina i brzina.
Ali uz opuštenost.


 photo sonny16_zps6f136362.jpg


Nijedan pogodak.
Kad se samo setim, jednom davno smo radili istu stvar. I od deset pokušaja bila sam pogođena samo jednom.


 photo sonny17_zps5bc7b263.jpg


To "samo jednom" košta života u realnoj situaciji. Mora da se radi na refleksima i to non-stop.


 photo sonny18_zpsfcc24a14.jpg


Tu sada ide ono podsećanje na otvaranje i zatvaranje vrata nogama.


 photo sonny20_zpsb4483739.jpg


I specijalne finte za specijalno zainteresovane.


 photo sonny21_zps68013d30.jpg


Iz jednog pokreta sklanjanje sa linije i istovremeno razoružavanje.


 photo sonny19_zpsd031562d.jpg


I to je bilo to.
Dan ranije sredila sam moj nož da posle u onoj pakujućoj jurnjavi ne moram da ga lociram.


 photo sonny24_zpsde9c082d.jpg


I bio je primećen.
Glavni je izrazio želju da mu se sledeći put preda isti takav za njegovu ćerku.
Da ima dete lepu stvar za igranje.


 photo sonny25_zps7418e615.jpg


Normalno, pošto nemam svoj vežbovni puštolj imala sam eksluzivno pravo i čast da koristim njegov.
I posle sam se našla uz njega.


 photo sonny22_zps71ccdf1b.jpg


Krug je tradicija. Nema tajni, nema frustracija.
Sve se kaže jasno i glasno.


 photo sonny23_zps90a0f6fb.jpg


Slušao ih je sve vrlo pažljivo.


 photo sonny26_zps363d185e.jpg


Tolike godine obuke, ratovanja, svakojakih situacija od Sibira, Čečenije, pa redom.
Uz njega je mir.


 photo sonny27_zps420ba481.jpg


Rekao mi je za vreme pauze iste stvari koje su mi govorili i guro Bob i major.
Elementi časti, zdravog razuma i uvek humora - ipak radimo za istu damu Durgu.


 photo sonny28_zpsf24d5778.jpg


I svi oni koji su pod njenom komandom.
I koji su mi postali i saborci i prijatelji.




























No comments:

Post a Comment