Pages

Wednesday, April 10, 2013

Evidentemente



Samo me je pogledala u jednom trenutku, izbezumila se na sekundu, a onda joj je lice pokrila tuga.

-Upravo sam shvatila, ne shvatila, nekako neko mi je rekao, znam u glavi... tvoja 42. godina i rastajemo se.
-I?
Na licu joj je i dalje tuga.

-Da je nečije tuđe dete u pitanju pa i da razumem, ali ti sine Brute? Svi ćemo umreti, svi redom i hvala Bogu na tome. I nemoj da počinješ kao i one sveznajuće babetine "samo da je po redu", jer ko si ti da znaš šta je red i kako je planiran.
Iskoristi.
Iskoristi me do maksimuma.
Iskoristi me kao onog krpenog zeca kog si obožavala kao beba dok se nije raspao.
Kala Bhairava, pa ti bar znaš šta znači taj koncept.

Očigledno je da ću umreti.
Ali daj da od ove špansko-tursko-indijske serije napravimo remek delo.

Jer ne prolazi najbolje ona glumica koja se spetlja sa glavnim glumcem.
Najbolje se provede ona koja zavede reditelja.

I ne davi više, pa ti makar znaš da je sve očigledno.


Zavedeš Ga ovako.




A onda odigraš sa Njim ovako.




I to je sve.



No comments:

Post a Comment