Pages

Friday, November 6, 2009

...da ne zaboravim

Ide priča da porodice koje za krsnu slavu imaju svetog Tomu uvek i definitivno imaju neku vezu sa Indijom.

Photobucket

Apostol Toma je bio gnostik. Možda baš prvi među jednakima.
I dobio je vrlo težak zadatak da širi hrišćanstvo u Indiji.
I uspeo je.

Photobucket

Dunđerska slava i to dobro znam. Prva koja otvara zimsku sezonu.

I onda krene jurnjava i sređivanje stana i haos.
...I spremanje hrane.
...I dočekivanje gostiju.

Photobucket

...ajvar, krastavčici, maslinke, ruska salata sa ćuretinom, pita sa sirom, pečene paprike sa belim lukom, pohovane pečene paprike, feta sir i ljute papričice, kuvana jaja i kačkavalj, salata od krastavaca i paradajza, kockice od piletine, šunke i kačkavalja, suvi vrat i čajna kobasica...
I postajem svesna koliko je zapravo star. Zašto ideš tamo svaki dan, sada je hladno? Idem kod nje, navikao sam na njeno društvo... Uskoro ćemo biti zajedno, gleda me dok ga nutkam predjelom. Nemoj... Nemoj još. Znam da ima fora. Mogu da te sahrane preko nje tek posle 3 godine, ne ranije.
Ne mogu toliko da čekam, maše mi da prestanem sa sipanjem hrane. Nedostaje mi.
jagnjeća čorba sa kiselim mlekom
sarme
Veliki me hvata u prolazu i podiže jednom rukom. Nemam sad vremena, guram ga od sebe. Onda grabi i Mili i drži nas obe u vazduhu. Ne sme niko da vas nervira, razumeš me. Pa, ti si jedini koji me trenutno nervira... I ne znam zašto sada odlaziš... Zato što sutra rano idem na put...
pečenje jagnjeće i praseće i kupus salata
Mali čeka bebu, snaja je malo uplašena, ali trudimo se da je zabavimo... Mali i ja još uvek izgledamo kao blizanci, pogotovo kad je meni kosa malo kraća, a on se jače našminka...
čokoladna torta ukrašena bademima, voćna torta od višanja, slatke pavlake i komadića čokolade
Bolje da ne znate kako smo to pravile. Neka neke stvari ostanu tajna...

Photobucket

sitni kolači: bajadere, marcipan lubenice, rum kuglice, suva pita, baklava, kokos rolat...

Photobucket

...rafaelo, kesten kuglice u čokoladi, bele štangle od oraha, pijane kocke, kuglice od smokava, keks rolat...

Photobucket

Kuglice su bile... pa, erotične...

Suma sumarum:

1,85 kg čokolade
7 buketa
omanje brdo ahata

Eto... do Mitrovdana, pa sv. Nikole, pa imamo Ignjatija i Jovana...
Viđaćemo se...

No comments:

Post a Comment