Pages

Sunday, November 15, 2009

the men come in these places...

Mark Nofler ju je napisao tamo negde krajem sedamdesetih.
I shvatio da ne treba da je peva muškarac.
Par godina kasnije dao ju je Tini za prvi solo album.

Nabila sam nos u knjigu dok je on nameštao kameru i vezivao notepad sa zvučnicima.
Mislila sam da me nije primetio. I nije bilo ni važno.
Mislila sam o krovovima, o opasnim noćnim igricama, o riziku, o monitoring sistemima koji će me sasvim sigurno otkriti jednog dana, o onom što se otvorilo u meni posle egzaktnog aspekta.
Pokušavala sam zapravo da ne mislim o tome.
Preuzimajući inicijativu on pažljivo razmatra strategiju. Fokusira se na otkrivanje mogućnosti, prikupljanje činjenica, analizu alternativa, procenu pogodnosti i tada stupa u akciju... pokušavala sam da zapamtim. Ali, noć se uvlačila u mene i želja za suludom zabavom je rasla.


I tada je skočio sa bine.
Tačno ispred mene.

No comments:

Post a Comment